استقلال3-ذوب آهن1/تیام و تمام
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
استقلال3-ذوب آهن1/تیام و تمام
تاریخ : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
نویسنده : RmZiRn
 

استقلال شفر سرانجام ذوب آهن شکست ناپذیر قلعه نویی را مغلوب کرد تا بعد از دو باخت در نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم و بازی رفت لیگ قهرمانان، این غول اصفهانی را در آزادی از میدان به در کرد و به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، گل‌های استقلال را در این دیدار مامه تیام در دقایق ۱۱ از روی نقطه پنالتی، ۴۱ و ۶۴ به ثمر رساند و تک گل ذوب‌آهن را نیز قاسم حدادی‌فر در دقیقه ۶۵ وارد دروازه استقلال کرد. 

استقلال3-ذوب آهن1/تیام و تمام

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان(44- امید نورافکن)، فرشید باقری، روزبه چشمی، خسرو حیدری(85- جابر انصاری)، سرور جباروف، فرشید اسماعیلی( 89- علی قربانی) و مامه تیام

سرمربی: وینفرد شفر

ترکیب ذوب آهن اصفهان:محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، گولیسانی، اکبر ایمانی، محمدرضا عباسی، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی فر(72- مهدی رجب زاده)، کی روش استنلی،  بختیار رحمانی(80- معین عباسی)، مرتضی تبریزی(57- ربیع عطایا)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

استقلال امشب در حضور 90 هزار هواداراش مثل پرسپولیس، شکست دیدار رفت را جبران کرد و با درخشش بی چون و چرا و تاریخی مامه تیام سنگالی ، شاگردان سختکوش قلعه نویی را حذف کرد. به این ترتیب احتمال دارد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به مصاف پرسپولیس برود و شاهد یک دربی آسیایی باشیم. قرعه کشی این مرحله روز ۲ خرداد ۹۷ برگزار می شود و احتمال دارد که استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر بروند.

مامه بابا تیام که هفته قبل به دلیل مصدومیت دیدار رفت برابر ذوب‌آهن را از دست داده بود، امشب در بازگشت به ترکیب استقلال سرنوشت را برای این تیم تغییر داد و با گل‌های تماشایی و هت‌تریک مرد اول میدان بود تا آبی پوشان را راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کند.

دقایق حساس

دقیقه ۱۵: سانتر زیبای فخرالدینی با ضربه سر ولسیانی از روی خط محوطه شش قدم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: پاس در عمق تیام به فرشید اسماعیلی با دفع ناقص مدافعان ذوب‌آهن به چپارف رسید که ضربه پای راست این بازیکن ازبک، از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: پاس‌کاری بازیکنان استقلال توپ را در پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن به باقری رساند که شوت این بازیکن در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۲۸: سانتر حسینی با دفع ناقص مدافع‌های استقلال به بوحمدان رسید که ضربه این بازیکن را پژمان منتظری برگشت داد.

دقیقه ۲۹: پاس در عمق زیبای حدادی‌فر به بوحمدان که فضای مناسبی در سمت راست داشت، او را راه انداخت و شماره ۸۸ ذوب‌آهن نیز پس از طی چند قدم با خودخواهی ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ پس از برخورد با تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: پاس در عمق زیبای حدادی‌فر، تبریزی را با رحمتی تک به تک کرد اما کنترل نه چندان مناسب این مهاجم، توپ را در اختیار دروازه‌بان آبی‌ها قرار داد.

دقیقه ۴۷: سانتر محمدرضا حسینی از سمت راست، توپ را به کی‌روش رساند و این بازیکن توپ را برای حدادی‌فر کاشت که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: سانتر خسرو حیدری به تیر دروازه برخورد کرد و ضربه برگشتی فرشید باقری را مظاهری به زیبایی دفع کرد.

دقیقه ۹۴: ارسال بلند از جناح چپ روی تیر دوم دروازه استقلال به ربیع عطایا رسید اما ضربه این هافبک در یکقدمی دروازه به طرز وحشتناکی از بالای تیر افقی راهی خارج شد تا نفس استقلالی ها برای یک لحظه بند بیاید.

شرح گل ها

استقلال 1- ذوب‌آهن 0 (دقیقه 11: مامه تیام): پنالتی ابتدای مسابقه برای استقلال را تیام برخلاف جهت مظاهری به سمت راست دروازه ذوب‌آهن زد تا گل اول بازی برای آبی پوشان ثبت شود.

استقلال 2 - ذوب‌آهن 0 (دقیقه 41: مامه تیام): تیام پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد که بعد از یک سر توپ چشم‌نواز، با پای چپ شوت فنی و استثنایی زد که توپ به کنج دروازه ذوب رفت تا دومین گل استقلال به بهترین شکل به ثمر برسد.

استقلال 3 - ذوب‌آهن 0 (دقیقه 64: مامه تیام): خسرو حیدری در سمت راست میانه زمین توپ‌ربایی کرد و به تیام پاس داد که این مهاجم در جناح راست غفوری را صاحب توپ کرد که مدافع راست استقلال بعد از سر توپ دوباره مهاجم سنگالی را به توپ رساند تا او سومین گل خود را با ضربه بغل پا به ثمر رساند.

استقلال 3- ذوب‌آهن 1 (دقیقه 65: قاسم حدادی‌فر): شوت تماشایی حدادی‌فر از پشت محوطه جریمه در میانه راه به سر حسینی برخورد کرد و با تغییر جهت و عبور از زیر دستان رحمتی تبدیل به گل اول ذوب‌آهن شد.

مامه بابا تیام با سه گلی که وارد دروازه ذوب آهن کرد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

تیام پیش از این در دیدارهای گذشته استقلال در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی شده بود و امروز با زدن سه گل تعداد گلهای خود را در استقلال به عدد 12 رساند.

سیدمهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال فصل خوب آغاز نشده 97-96 را با یک پیروزی خیره کننده به پایان رساند.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان استقلالی ها که با حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال و نتایج ضعیف ابتدای فصل چالش جدی با وی پیدا کرد و پس از استخدام وینفرد شفر جایگاه خود را به سیدحسین حسینی دروازه بان جوان آبی ها واگذار کرد درنهایت با این لبخند جالب توجه سال ورزشی خود را به اتمام رساند.

 

 

 

ساعاتی پیش با انتشار خبر فوت جی لوید ساموئل بازیکن اسبق تیم‌های آستون‌ویلا، بولتون، کاردیف سیتی و استقلال تهران در اثر یک تصادف، طرفداران فوتبال در داخل و خارج از کشور به شوک فرو رفته و درگیر غمی بزرگ شدند.


اما دقایقی بعد از فوت این بازیکن 37، بسیاری از باشگاه‌های انگلستانی و هم‌چنین رسانه‌های معتبر خارجی با انتشار پیامی در صفحه‌های رسمی خود ضمن اعلام تاسف و تاثر از وقوع این حادثه، با دوستان و خانواده ساموئل ابراز همدری کرده و آرامش برای وی خواستند.


باشگاه‌های مانند آستون‌ویلا، بولتون، کاردیف‌سیتی، اورتون، منچسترسیتی، بارنلی، سوانسی و هم‌چنین اتحادیه فوتبال انگلستان در صفحه‌های رسمی توییتر خود با انتشار عکس و متنی ابراز همدردی خود را اعلام کردند.


از سوی دیگر رسانه‌های معتبری مانند بلیچر ریپورت، میرر فوتبال، دیلی استار و اتحادیه نویسندگان فوتبال انگلستان هم با انتشار عکسی فوت این بازیکن را تسلیت گفتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , ورزش , خبر خوان , استقلال , ,
برچسب‌ها: مجله خبری , اخبار ورزشی , استقلال ,
مطالب مرتبط با این پست
» دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز
» سال ها جادوگری علی کریمی/گزارش تصویری
» درختی که 40 نوع میوه می‌دهد + عکس
» عملیات جستجوی دو جوان غرق شده در دریاچه زریوار بعد از گذشت 22 ساعت پایان یافت.
» ۲۰ انتقال گران‌قیمت تاریخ فوتبال+ تصاویر
» افشاگری بی‌سابقه نکونام علیه قلعه‌نویی
» انتشار متن‌کامل افشاگری نکونام علیه قلعه‌نویی
» دوچرخه‌سواران کوهستان تبریز+تصاویر
» دشمن نکونام و دوست قلعه نویی را بیشتر بشناسید
» افسوس شدید استقلال برای از دست دادن این ستاره
» گرچه در پرسپولیس بودم، اما خونم آبی‌ست
» فروش نقاشی‌های پسر ۱۱ ساله انگلیسی به مبلغ چهارصدهزار پوند
» رمزگشایی صحبت های نکونام؛ توهم جواد یا افتادن پرده عریانی ژنرال!
» دوچرخه سواری زنان تا آب بازی بچه ها
» کوهنورد ایرانی دومین قله بلند دنیا را فتح کرد/ k2 زیر پای شهلایی
» معرفی ۱۰ گلزن اول تاریخ لیگ برتر
» آغاز لیگ 288 روزه تحت تاثیر زندانی میلیاردر/ کار قلعه‌نویی به دادستانی کشید!
» آمار فاجعه بار استيلي مقابل استقلال
» هفتم مرداد ماه سالروز کسب دومین ستاره آسیایی استقلال بود.
» آموزش شطرنج ، حرکات مهره ها و تکنیک های ابتدایی آن
» به همت یک زن ایرانی سگ‌کشی در تبریز متوقف شد
» تصویری/ دیدار تیم‌های استقلال و راه آهن
» آغاز عرضه تلویزیون 105 اینچ Ultra HD منحنی ال‌جی با نسبت تصویر 21:9
» حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال ایران درگذشت
» مراسم تجلیل از برترین های فوتبال ایران+گزارش تصویری
» دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین صحنه‌های فوتبالی +عکس
» تصاویر: بلعیده شدن دیوار چین در طبیعت
» کلبه‌ای در کوه‌های آلپ +تصاویر
» هنر تزئین در کیک های روسی
» دو اثر هنری در صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول-1
» دو اثر هنری در صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول-2
» تصاویر جذاب و دیدنی روز - پنج شنبه 16 مرداد 93
» تصاویر جذاب و دیدنی روز - چهارشنبه 15 مرداد 93
» برندگان مسابقه عکس 2014 National Geographic
» همه چیز بعد از این عکس‌ها تمام شد!
» لحظه سقوط آزاد سه کوهنورد شجاع
» تصاویر/ شهری ها ببینند!
» سجاده یک طلبه در کوهستانی دیدنی+تصاویر
» نسخه چاپيارسال به دوستان گزارش در حال تکمیل فارس از سانحه در حوالی فرودگاه مهرآباد - See more at: ht
» حکایت 3 زن زلزله زده آذربایجان شرقی از 3 روستای زلزله زده+تصاویر
» نخستین جراح قلب باز ایران دارفانی را وداع گفت+عکس
» مسافر زمینی حادثه سقوط هواپیما 7زندگی بخشید
» اولین قهرمانی بارسلونا در فصل جدید+تصاویر
» گل آکروباتيک کرار به سايپا (عکس)
» ترین‌های هفته چهارم لیگ برتر ایران؛ سپاهان بالاخره ایستاد
» تصاویر/ مراسم تشییع سیمین بهبهانی
» برد موشک‌های ایران تهدیدآمیز است +عکس و دانلود
» نقشه گسل های تهران و حساس ترین نقاط آن
» تخم حلزون، غذایی لذیذ و گرانقیمت/عکس
» زبان سرخ، سر سبز می‌دهد بر باد!

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409